Hanımlar dün otururken aniden Bi su geldi böyle beyazımsı sarımsı Bi renk ama baya ıslandı üzerim hiç bi agrım sancım yok cok iyiyim ama 2 keredir su geliyor doktor suyun fazla demişti acaba o yüzden mi oluyor. bebekte hareket ediyor Bi sorun yok bence 31 haftalık erken dogum riski falan degildir dimi doktora yarın gidicez