Hsnanr bence yok, onemli olan nemli tutmak degil cunku, cocugun dogru emmesi. cocuk uara yaptıktan sonra işe yariyor bence krem. ki bu bi haftalik süreçti bizde. bi hafta sonunda bebeğim daha iyi tutmaya basladi memeyi ve sorun azaldi, suan krem sürmüyorum..