Sevey Arkadaşlar devlet hastanesinde sezeryan olan var mı ist avrupa yakası nasıl davranıyolar nasıl oluyo çok tereddüt içindeyim ilk doğumum özelde oldu ama şimdi eşim devlette yaparsın diyo beni şimdiden korku sardı tecrübesi olan var mı