Nurmom gebe kalmadan önce infertilite yüzünden doktora gittiğimizde farkedildi. İyi ki hamile kalmadın düşük yapabilirdin, erken doğum olabilirdi., gebeliğin hep sıkıntılı geçerdi demişti doktorum. adetten hemen sonra ameliyat oldum. Anestezili ve alttan oluyorsun ameliyatı bazıları göbekten de yapabiliyor. sanırım doktorun hangisini tercih ederse. ameliyattan bir süre sonra hamile kaldım. bir aıkıntı yok çok şükür