22 haftalıkken renkli ultrasona girdim ve kalbinde beyaz leke olduğunu söylediler doktoruma gittim, başka bi rahatsızlıgı görünmediği için bu pek bişry ifade etmez dedi ama yinede riskli bebek bölümüne yönlendirdi oradaki doktor down sendromu riski taşıyor genetik testi yaptırmanız lazım dedi çok üzülüyorum ve o testi de riskli olduğu için yaptırmak istemiyorum bu durumda olup doğum yapan var mı acaba ???