Kızlar ailemde ırsi olarak tüylülük var her türlü hormon testi yaptırdım anormal birşey yok lazere git dedi doktor 2 yıldır gidiyorum ama onda da gittiğim yerden pek memmun kalmadım olduğu gibi duruyor hatta daha da arttı şimdi de hamileyim lazeri bırakmak zorunda kalınca 3 ay gidemedim erkek sakalı gibi uzun oldu utanıyorum inanın kuaförüm ağda önerdi ama yüz için ağda da nasıl olur daha da artar mı çok tereddütlüyüm bi önerisi olan var mı?