Sedafirat evet cnm bide bu var ben arayip sordum dogumdan sonra basvuru olabiliyormus .
Birinci çocuklarından dolayı 300 TL
*İkinci çocuklarından dolayı 400 TL,
*Üçüncü ve sonraki çocuklarından dolayı da 600 TL veriliyor.
Bunun yanında tutarlar özel durumlarda, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile Maliye Bakanlığı tarafından artırılabiliyor.