CansuE **Merhaba kızlar, yenidoğan için biberon ve emzik markası ne kullandınız ? En iyisi Avent philips diye duydum kullanan var mı yardımcı olabilir misiniz ? 😊**
Sakura-chan CansuE ben mamajoo aldım çok memnunum emziği de hemen aldı . Biberon kullanırken meme reddide yaşamadım .
Kbradmrdg CansuE ebebek ve joker mağazalarında çalışmış anne adayı olarak awenti tek geçerim bende o seriyi aldım her ürünü mükemmel kuşkusuz alın derim☺️😘 sağlıklı doğumlar🙏🏻