Su belirtiler 5_6 haftadan sonra baslsr yzan arkadaslara ve psikolojiktir yazan arkadaslara hayret.ediyorum neden insanlari bu kadar rahat kirabiliyorsunuz sunu yazmak cok mu zor "cnm herkeste belirti farklidir biraz bekle adetin gecince test yap" ne yani yok cok film izliosun yok biz nerden bilelim ayip ya insanlar bir umut bekleyip yaziyor biz ne ara bu kadar vicdansiz bir millet olduk😡 cnm benim belirtim bildigin yumurtlama.gunumden sonra basladi iki cocugumda da sol kasik agrisi ve sol bacak yanmasi goguslerim bile iki.gun sonra hassaslasti ins belirtilerin hamileliktir.rabbim aratmadan nasip etsin vicdan sahibi olan herkese🙏