Esrayusuf canım ben önce diaformin diye bi ilaca başladım şeker ilacı 2 ay kullandım onu kullanırken diyet yaptım 16 kilo verdim sonra folik asit yazdı doktorum 1 ayda onu kullandım sonrasında klomen yazdı doktorum adetin 5. Günü 5 gün sabah iç dedi yaptım ayrıca gün aşırı ilişki önerdi sonuç olarak hamile kalmışım ben bile inanamadım şimdi 33 haftalığız inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin biz 3 sene bekledik evlilik yıldönümümüzde öğrendik çok büyük süpriz oldu sevinçten eşimle oturup ağladık inşallah bu mutluluk gözyaşlarını sizde dökersiniz bizim gibi🙏🏻🙏🏻