kızlar 30. haftama giricem 2 gun sonra ve sanki karnim iyice asagiya dustü bi kac kisi oyle demisti cevremden . Ve dün aksam otururken eşimde farketti karnin inmis sanki dedi acaba normal mi . Afedersinz ama vajinamin bi üst kismina dokununca orda hissediyorm cok erken degilmi benim gibi olan varsa lutfen yazabilirmi doktora gitmelimiyim biran once