Ozlemustafa Bu enfeksiyona nasıl bulastim anlamıyorum. Hiçbir nedeni bende yok. Belirtilerinden bazıları var. Birazdan doktora gideceğim ve korkuyorum. Nedir bilgisi olan varmı acaba ?
Sengulkrgz Ozlemustafa Her gebenin belirli bir sure bas belasi olmustur.Bende ilk haftalarimda oldum fakat bol su icerek kisa surede attim.Cok sukur bir dahada bulasmadi bana 🤗 bol su icmeniz gerekiyor.Doktorunuz ilac verirse kullanirsiniz
Ezgi1989 Ozlemustafa cnm bende korktum dün sürekli idrara çıkma yanma belirtisi eğer çok takıntılıysan idrar kültür yaptır aç karnına git yok eğer bakılsın detaya gerek yok diyosan tok karnına da gidebilecegn idrar testi yaptr yarm saate çıkıyor sonucu ücreti de 10tl hiç strese girme sonucunu da doktora gösterirsin
Nuray29 Ozlemustafa hiç bekleme git doktora beni idrar yolu enfeksiyonundan 4 gün hastanede yatırdılar...
Ozlemustafa Sengulkrgz evet dün su içmeyi unutmustum. Dun bu şikayetlerinden sonra içmeye başladım hafif azaldı . Tekrardan gidip bir ısrar testi yaptırıp kontrol ettirmeyi dusunuyorum. Teşekkür ederim
busraaammm Bnde yeni karşılaştım merak ediyorum bnde burda durayım... 14. Haftadayım bebeğe bir zararı olur mu ki 😓
Ozlemustafa busraaammm belirtilerinde bazıları var. Duşa girdim biraz hafifledi kaşıntım. Karnım açıyordu acı geçti doktora gidip en azından bı idrar testi vermek istiyorum..
busraaammm Ozlemustafa bnde yanma kaşıntı Yok ilk bugün gördüm hafif yeşile dönen kremsi akıntıydı ... dr kontrolüm de daha Pazartesi ☹️
Ozlemustafa Ezgi1989 takıntılı değilim ama bebeğe zararı var diye duydum. ayrıca kahvaltımı yaptım :( doktor randevusu aldım gidip görüşeceğim gene doktor ne derse artık teşekkür ederim inşallah geçer hemen
Ozlemustafa Nuray29 geçmiş olsun :( çok ciddi bir sorun. Annelik şimdiden zor :) hepimizin Allah yardımcısı olsun
Ozlemustafa AmatorAnne daha doktora gitmedim birazdan gideceğim yazarım ne çıkarsa sonucunu. Ama bol su içiyorum ve azaldı sikayetlerim sanırım çok yeniydi ben kurtarmak üzereyim gene bı doktora gideyimde
Nuray29 Ozlemustafa aynen aminnn cümlemize inşallah kızlar tuzu hamileyken tüketmeyin normal yerine sezeryan olursunuz... Ben normal isterken sezeryan olucam😭