Koalaaa Selam anne adayları göğüsünüz yara olmasın diye neler aldığınız ne kullancaksiniz ? Sonuçta ilk gebelik ve göğüs yara olmasında emziremekten korkuyorum
Sengulkrgz Koalaaa lansinoh göğüs ucu kremi alabilirsiniz.Çok faydasını gören var.Birde gümüş göğüs ucu kapakları var onlardan da kullanabilirsiniz.
Dorukunannesi95 Koalaaa silver nurse gümüş göğüs kalkani aldim indirimdeyken bebegim daha 12 haftalikti :)
guler27smsk_ Koalaaa bebeğin ağzına doğru verirsen hiç bsy olmz cnm şahsen ben bi sorun yaşamadım bunda da yaşamam insallah
seymakumatarnsf Koalaaa Canım gümüş göğüs kapakları yara olmasını ve olursa engellemek için kullanılıyor. Çünkü gümüşün iyileştirici özelliği var. Hatta bu kapakları doğumdan 15 gün önce günde 1 saat gibi taksan daha da faydalı olurmuş.
Dorukunannesi95 Koalaaa alirken cok arastirdim sonucta iki tane kucuk kapak 160 falandi indirimli hali ustelik. Gunlerce kullanici yorumu okudum ve tek bi kotu olumsuz yoruma denk gelmedim
guler27smsk_ Koalaaa mesela sadce memenin ucunu verirsen bebek çekeceği icin hemen yara olur ama iyice ağzını dolduracak o kahverengi kısım ağzına gireck tamamen o zmn emdigini bile hissetmezsin hemde bebeğinin çenesi yorulmaz hemen daha çok emer
Koalaaa guler27smsk_ onu bende biliyorum ama genelde yara oluyor ya çevremde yara olup bebeğini emzirmek istemeyen oldu ? Yara olmaması için son haftalar yada hemen sonra yapilabilcek birşey yara olmayıp bebeğimi kolayca emzirmek istiyorum
guler27smsk_ Koalaaa ha birde Doğumdan önce iki uç defa göğüs pedi ne hakiki zeytin gayi döktüm göğsümün ucuna koydum