İdrar yolu enfeksiyonu yüzünden sürekli ateşim çok yükseliyor hastaneye gittim serum taktiklar geçti bir kaç saat sonra tekrar başladı fitil kullanmıştım gecmedi. Sizce bebeğe zararı olur mu korkuyorum artık kendi çektiğimi geçtim bebeğe zarar veriyor mudur ateş veya enfeksiyon