Sonunda doğurduum, iki gün oldu bile Çok Şükür 🙏🏻 Rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah, çok zorlu geçti. Ama herkesin bir olacağını sanmam 5 saat suni sancı aldım, doğum anında da ıkınamadığım için kesi attı doktor mecburen. Ama bebek çıktığı an sancı falan kalmıyor 🙂 Merak ettiğiniz şeyleri yazın kızlar cevaplayabildiğimi cevaplarım 👼🏻