Elif1233 valla hiç bilmiyorum o kadarını benim üçüncü ayında çıkmıştı ben sirkeyle sildim her wcye oturduğumda. et parçası olarak çıkıp büyümüştü benimki, sirkeden herhalde bir haftada düştü bidaha da çıkmadı.doktora söyledim ama düşürmüşsün zaten bidaha çıkarsa önce göreyim ben dedi bidaha da çıkmadı.sirkeyi de burada postlarda görüp yapmıştım,tabi her siğilde işe yarar mı sirke bilmiyorum geçmiş postları var bu konuda araştırın isterseniz