Kullanan varmı?? Kaşıntm oldugunu söyledm drma nolur nolmaz kullan dedi bide aşırı akıntm vardı aşırı yani. İki tane fitil var kutunun içinde birini kullandm dün gece 3 4 saat sonra bir kaşıntıı eskisindn beter bide yanma hissiyle uyandm. Soğuk suya girdm hemen Allaha şükür şimdi daha iyi drma da ösj attım ilk kullanımda olablr mutlaka cuma ikincisinide kullan dedi. Oşklde yani. Sizde nasıldı kullananlar varsa?? ETKİSİNİ GÖRDÜNZMÜ?