Matmazell Hatzey_ 32+5’im benmde karnım aşağıda ama hep öylrymiş gibi geliyo bana 🙄 karnım benmde çok sertleşiyo arada şuan sert mesela rahim kendini doğuma hazırlıyo diye biliyorm
Hatzey_ Canoglumbenm peki göbeğiniz ne kadar asagida benim benim göğsumden 10parmak falan asagoda bence bebek asagi indi gibi geliyor ilk kızımdada oyle olmustu 35haftalik ken dogum oldu
tortil21 Hatzey_ bende suan olctum. Goguslerimden gobek deligime 8 9 parmak olctum. Asagimi inmis oluyor🤨 33+1deyim
Hatzey_ tortil21 yani ters fön esi gerekiyor daha aynı yerınde duruyor hala bebiş kimininki asagida oluyor mus ya
Pier 32+2’yim bende. Karnım bazen çok sert oluyor. Geçen akşam hele karnımın sağ tarafı top gibiydi. Göbeğim de hala yukarda. Bu arada bebek hareketlerinde eskiye nazaran azalma var. Sizde durum ne bu haftalarda?