Kızlar ben geçen de yazmıştım bebeğime detaylı ultrason da yarık dudak teşhisi konuldu doktor çapa tıp fakültesine sevketti dudak yarığı her hangi bir engel durumundanda kaynaklı olabilir oraya git araştırsınlar dedi o kadar üzgünümki daha dudak yarığına bile alışamamışken şimdi engelli olma ihtimalide ne demek 😥kromozom lara bakılması gerek dedi çapaya gitmeyi düşünmüyorum perinatoloğa randevu aldım ona bakılıcam bu gittiğim doktor perinatolog değildi radyoloji uzmanıydı diğer hiçbir organında problem yok sadece dudak yarığından neden engelli olabileceğini söyledi anlamıyorum yardım edin başına gelen varmı her dudak yarığı engellimi demektir kafayı yicem 😭