bilnazo68o Papatya__ 19 ken hissetmistim ben .artik hissedilmeli.ama korkma saglik olcagnda kalp atisi dinleyebilirsn icin rahatlar
Trabzon Papatya__ bebeğin cinsiyeti ne . Hissetmen lazım aslında tekme seklinde değil ama karnınin içinde sanki dolaniyo gibi yuvarlama şeklinde hiç bişey anlamiyo musun. Yada hareket ediyo sen anlayamiyosun
Sera00 Papatya__ ben 19+5 im iki haftadir damar atar şeklinde hissedyrdum ama 3 gundur hic hissetmiyorum cok endişeliyim. Rabbim yavrularımizi korusun
uzunkirpik1728 Canım merak etme hissedeceksin dua et bol bol özellikle ilk gebelikse biraz daha geç hissedebiliyor anneler, sanırım acemilikten... ben mesela 26.haftamda tam emin olmuştum, bebeğimin hareketi mi yoksa gaz mı ayırt edemiyordum🤭
Deletedmom2 Ben 22+5im üç haftadır çok net şekilde hissediyorum. Eğer annenim kilosu fazlaysa 24e kadar hissetmemesi normal diyorlar
Avse Papatya__ bende 25 inci haftamda ilk kez hissetmistim. Herkesin farkli oluyor kendini strese sokma😌