Ozcann canım bi test yapsaydın ya da doktora gitseydin, buradan halledebileceğin bir şey değil sanki. Hamile olabilirsin ve o kanama yerleşme kanaması olabilir, hamile olabilirsin ve düşük tehliken olabilir ya da hamile değilsin hormonal bi sorunun var ya da başka bi sorunun var