Aslinda bağlamalı sanki. Bizim 31 de idi son kontrol. Bundan sknra 15te bir geleceksin ve her defasinda nst ye gireceksin dedi. Acile filan gitsekte bisey olsa hemen bagliyolar nstye hafta ilerledigi icin. Ptesi kontrol günüm kontrolden önce girecegim.. sen bi dr una sorsana ben niye girmiyorum nstye diye..