Ağrılar ara ara olursa normal ama sürekli ve şiddetliyse ayrıca lekelenme kanamaya dönerse 2 ped Dolduracak kadar olursa kork dedi Doktorum onun haricinde korkma ve strese girme sakın o daha büyük zarar diyende bastırarak ikaz etti bende yeni yatak istirahatinden çıktım kanama alanım kayboldu şükür 12. Haftama girdim Protestan iğne ve Fitil şeklinde kullandım hala Devam fitile devam İğneyi bırakıcam bu hafta bitimine herkese sağlıklı Hamilelikler 🤰🙏🏼