Dilara91 Selam kızlar 31 haftalık hamileyim dogum korkusu sarmış durumda normal dogumdan cok korkuyorum epidural normal dogumu duyuyorum varmı bu sekilde dogum yapan aranızda tavsiye ediyormusunuz ne sekilde oluyo dogum agrı sızı oluyomu bu sekilde dogum yapan varmı
lilamom Dilara91 akisina birakin bence, bu kadarda dusunmeyin sonuc itibariyle o bebis ordan bir sekilde cikicak :) herkesin dogumu kendine ozeldr kiminin aci dedigine siz sizi bile hissetmezsbz yada cok hissedersiniz o yuzden dogum baslar bakarsiniz dayanamayacaksiniz yada cok uzun surer yorulursunuz epidurl istersiniz yani zamanin akisina birakin kafaniza takmayin
Ytugcek Dilara91 ben öyle yaptım doğumumu, eger mümkünse epidural olmaması daha iyi tabi ama suni sancıyı son doz açınca epidural almak zorunda kaldım. Hiç bir ağrı, sancı vs olmuyor, tam bir prenseslik yani :)
lilamom Dilara91 cesaretin olmicak bisey yok canim bu dogal bir surec zaten zank diye baslamiyor yavas yavas anca sonlari dayanilmaz olabilir oda dayanilmaz olsa kimse ikinciyi yapmazdi degil mi kendini motive et biraz direk olumsuzu dusunme