Adet tarihime göre 10 haftalık ama son gittiğim doktor kontrolümde geç dölleme olmuş ve şuan 8 haftalık. Bebeğimi, kalp atımını gördük çok şükür.
İlk başlarda göğüs ağrısı, kasık ağrıları, baş dönmelerim, aşırı uyku isteğim vardı. Ama hepsini hafif yaşadım.
Belirti yaşayınca mutlu oluyordum. Bebeğim benimle diyordum.
Şimdi ise hiç bir belirtim yok. Bu da beni korkutuyor. 😢
Cumartesi günü kontrolümüz var.
Benim gibi yaşayan var mı?
Dua edin lütfen 🤲🏻