Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim 10 gündür aşırı derecede mide ağrısı ve mide gazı sikayetim var doktorum tatilden dönmemiş artık dayanamıyorum sürekli soda içmek istiyorum oda yarim saat bile sürmüyor rahatlatması hiç birşey yiyemiyorum ağrıyacak korkusundan sanki midemde taş var öyle bir doluluk hissi bunu yaşayanlar var mi geçiyor mu ne yapmam gerek yardımcı olur musunuz