makbule17 11. Haftada 2 kilo almışsınız, daha ne kadar almayı bekliyordunuz ki, gayet iyi. İlk aylar asıl istenen az kilo alınması zaten, sağlıklı olan sizde olan. Şimdiden çok kilo alırsanız son aylarda napıcaksınız, sizin sağlığınız için zararlı. Gereksiz kendinize stres yapıyorsunuz :)