Merhabalar ben 39+4 üm hamileliğimin başında çok sık yaşadım bu durumu kontrolsüz şekilde geceler bacağımı atıyordum ne uyku uyuyabildim ne başka bişi doktor bu yüzden magnezyum verdi o beni çok rahatlatmıştı son 1.5 aydır tekrar yaşıyorum ama ilaç kullanmak istemediğim için hiç başlamadım Doğumdan sonra inşallah geçecek diyorum isterseniz sizde doktorunuza sorun muhtemelen size de magnezyum verilecektir