Merhaba ben 7+6 haftalık hamileyim iki gündür inanılmaz kasık ağrım var o geçiyor bel ağrısı başlıyor çalışıyorum acaba işyerinde mi yoruldum anlayamıyorum ama adet olcakmış gibi bir ağrı var herhangi bir lekelenmem de yok benimle aynı durumda olan var mı?