Bence prima preminium yeni dogduklarinda kullanin bez olarak islak mendil olarakta ben sleepy yeni dogan mor paketli var en cok ondan memnun kaldim biberon avent cok kullanisli emzik icinde avent ben ilk once sebamed kullandim bebegimin cildi cok hassasti dokundu o yuzden mustela sampuan ve vucud losyonu kullandim ondanda cok memnunum bu arada bebegim 10 aylik ve 12 haftalik hamileyim😬