Boss Herkese merhabalar :) 9+1 hamileyim, yatarken nefesimi tuttuğumda karnımda kalp atışı gibi atma oluyor :)) Bu durumu yaşayanlar var mıdır, bebeğin kalp atışının hissedilme imkanı varmı sizce veya bu kendi kalp atışım mıdır?
Mervezem Canım zayıfsan normaldede hissedersin kendi abdominal aortun o :) kendimi bildim bileli atar bende sırt ustu yatınca😁