Kızlar iki gündür vajinamda iğne batıyor gibi ağrı hissediyorum. Bebek hareket ettiğinde oluyor. Sürekli istirahatle geçirdim bu zamana kadar ve bebeğim çok aktif sürekli hareket halinde genelde bazı günler hreketleri acılı olurdu ama bu iki gün daha çok batma şeklinde oldu. Ve her harekette sanki idrarım kaçtı kacıcak gibi oluyor . Korkutuyor bu durum beni bu haftalarda böyle olanlar var mı.