Arkadaşlar 28 haftalık olduk bu gün kontrolde mağnezyum ve imom kullandığımı ve devam edip etmeyeceğimi sordum oda devam dedi mağnezyum yazmış gyno ferro yazmış birde elenatal yazmış ama sadece demir takviyesi yapacağım demişti peki bu elenatal İ imom un yerine mi yazdı şimdi yoksa hem imom hem elenatal mi içeceğim akşam aldım ilacı eve gelince farkettim soracak yerim yok bilğisi olan varmı