Serap_23 Canım bende 5 haftalık hamileyim bugün gittim benim de kese göründü bebek görünmedi 1 hafta sonra tekrar gelmemi söyledi doktor daha çok yeni olduğu için
Boss Bende gebeliğimi 5. Haftada öğrenmiştim. Doktorum 5. Haftada bebek görünmezkese görünür demişti, çok doğal sadece keseyi görmeniz😊
defne55 Hfzomr normal canım ben ilk zamanlar iki kez gitmiştim görünmemişti çok küçüktü 6 haftada bebiş göründü 7 haftada kalp atışını duydum bazen daha da geç olabiliyor stres yapma
Rahime83 Hfzomr normal canım benimde 6 net 7 kalp atışını duyduk sabret dikkat kendine sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah
Reyhann93 26 günde 1 hasta oluyorum düzenli olarak 31 mayıs sat ne zaman erken gebelik yada kan testi yapsam çıkar acaba 26 haziran da adet günüm