Merhaba hanimlar doktordan geldim bana bebegin sivisi az dediler bol su ic haftaya tekrar gel dedi. Moralim cok kötü, kizima kötü birsey olcak diye cok korkuyorum ilk gebeligim. Haftasina göre kilosu boyu yerinde. Acaba basina gelen varmi nasil cogaltabilirim siviyi. Ismini bilmedigim icin bebegin sivisi diyorum kusurma bakmayin 🙊