Zehraokan b12 yiyecekle vücut almaz söyleyin iğneye çevirsinler b12 vitaminini ben her hafta b12 vuruluyorum. Dvitamını damla olarak kullanın, ekmeğe damlatın ya da bir barsak sütünüze içiverin farketmezsiniz. İhmale gelecek bir durum değil ihmal etmeyin 🙏🏻