3.200 normalde sezerya da
*oda süslemesi
- ikramliık şerbet
- doğum fotoğrafçısı
- allah korusun bebişte sıkıntı olursa 28 gun ücretsiz yoğun bakım. Ünitesi
- anne ve bebek ilk muayne ücretsizmiş
ben bu kadarıjnı öğrendim. Ama fiyat olarka çook çok iyi arkadşaım daha yeni doğum yaptı 6 bin tl ye 4 yıl önce kızımı 1600 doğum yapmıştım. Medicbil ve okty bey için iyi bir ücret geldi bana