16 haftamda idrar yolu enfeksiyonu oldum anyibiyotik kullandım bi hafta geçti 20 haftamdayım yine oldum tek içimlik tozdan içtim bunun tek çaresi bol su içmek baya bol 3 litre felan bu şekilde rahatladım geçtiği bilmiyorum kontrole daha gitmedim ama en azından kasık ağrım da baya azalma oldu bol su iç inşallah geçecek