Benim de 40+1 ne sancım var ne açılmam sürekli foruma girip benim gibi olanların yorumlarını okuyorum ne zaman doğacak bu bebişler hafiften belim ağrısa seviniyorum düne kadar Çatı kemiğim ağrıyordu bugün o da yok sanki 6-7 aylık gibiyim o kadar rahatım 😕😕😕