Aminea Arkadaşlar bebek kanala girmemiş doktorum bol yürüyüş yap sezeryan düşünmüyorsan bebek daha kanala girmemiş dedi benim durumum da olan var mı öneriniz var mı?
NeslihanKorkmazKahraman Aminea benim de aynı durum kanala girmesi için hareket pilates yap dedi ama yoruluyorum basıl olacak 🤷♀️🙇♀️
Busra05344 Aminea :))) 30 haftadan beriii kanalda bebeğim size tavsiyem. Yokuş çıkın 😂 çümkü ben yokuş çıktığımda kanala inmişti. 😊. Bide bu aralar pilates merdiven in çık çok yapıyorum 38 haftamdamdayım
Yadee Aminea benimki kanala girmisti kendini geriye cekmis🤦🏻♀️ suyum biraz fazla onunla alakali olabilir dedi doktorum bakalim cuma gunu randevum var insallah girmistir😆
Aminea Yadee belli oluyormuş canım dışardan bakıldığında asgıda duruyormuş bide doktor anlarsın bebek asagıdan cıkacak gibi olur demişti
Aminea Yadee insallah canım benim bi sıkımtı yok demedi ama sadece girmemiş daha bende tam tersi cok baskı hiisediyordum girmiştir diye düşündüm ama nerdeeee 😂
senasena Merhabalar benim bebeğimde makat gelişi . Hala bi dönüş yok denilenlerin hepsini yaptım bebeğe de bağlı biraz keyfine düşkün benimkisi 😁 cumartesi sezeryan oluyorum hayırlısıyla inşallah
Aminea senasena benimki baş asagı gelişi ama girmemiş canım işte kanala 😪 ne olcak bilmiyorum normalde 36 dan sonra giriyormuş
tazeanneck Aminea anladım canım kanala indiğinde hemen oluyor mu doğum yoksa öyle durup kalabiliyor mu bana doktor doğum pozisyonunda olduğunu söyledi ama kanal falan demedi hiç cuma gittiğimde sorayım merak ettim
Okyanusolmak Aminea yok. 40ı bi kaç gün geçebilir dedi. Bekleyelim dedi. Sıkıntılı bi konuşma olmadı aramızda. Sancı yok kanala giren yok. Nişan yok :) bekliyoruz
Humeysa23 Bende 39+3 oldum hala dönmek için bir çaba içerisinde değil evladım 😊Sıcaklar geldikçe iyice bunaldım biran önce doğmak istiyorum🙏🏻🌺
Aminea Humeysa23 umarım döner canım dua edelim de sezeryan olmayı hiç istemiyorm Allah daha iyisini bilir 😔