Canlar merhaba💐 5 nisanda kese gelişmediği için kürtaj oldum. Bir çoğunuz biliyorsunuzdur.. Kürtaj sonrası ilk adetim 12 mayısta geldi. Şimdi ikinci adetimi bekliyorum ama hala olmadım. Gebelik yok diye düşünüyorum. İdrar testi yaptım negatif çıktı. Var mı başına böyle bir şey gelen acaba? Normaldede adetlerim 35 günde bir olur. Şimdiden teşekkürler🌺🌺