Kızlar ben 18 haftalık hamileyim iki haftadır bebeğimi hissediyorum sol tarafta hissetmenin dışında sol tarafımda bazen bıçak batması gibi agrı oluyor özellikle ani hareket ederken ayağa kalkarken falan sizde de böyle bi durum var mı ya da sebebi ne olabilir ?