Iyi gunler hanimlar. Bundan 7 sene once pasami genel anestezi ile dunyaya getirdim. O zamanlarda da prenses dogum diyorlardi belden uyusturma vardi ama cesaret edemedim cunki benden once teyzemin kizi dogum yapmisti. Ben hissettim cirt cirt kestiklerini falan diye anlatti doktora seslenmis genel anestezi vermisler belimde agri kaldi bu yuzden diye de ekledi iyice korkutmustu. simdi dusunuyorum hamilelikte bile sigara icen biriydi belki ondan tam uyusmamis olabilir yada psikolojiktir. Simdi 34+6 ikizlerime hamileyim aksilik olmazsa yarin sezaryan gunumuzu aliriz surda en fazla 2 haftam daha var yok. Bu sefer belden uyusturmali olsun istiyorum ama o korkumu hala yenemedim. Karnim cok dar cikarirken cekistirirler sarsarlar beni falan acaba o an iyice kotu olurmuyum kafayi yermiyim bilemiyorum guvenemiyorum kendime. Epidural spinal neyse artik adi sezaryan olanlar herseyi iyi gecenler azicik anlatip su kardesinizi rahatlatabilirmisiniz.