Benim gibi en başından beri bebeği az hareketli olanlar var mı? Ilk hamileliğim, 20. Haftadan beri hiss ediyorum, şu an 37. Haftadayız. Amma hiç bir zaman çok hareketli olmadı, bazı yorumlarda okuyorum hiç durmuyor filan. Acaba bebeğin karakteriyle mi ilgili ya bir sorun mu var?