canım şuan bnde 35+ 5 haftalik hamileyim ve dün doktora gittim doktordan eve gelene kdr hic hareket etmedi ayrıca 2 kere nsty girdim hareket etmedi icin ama.benim tembell kızım uyuyomuş uyandırmaya çalşyorum gine uyuyor zar zor nstyi beyendi doktor eve geldim aradab 1 saat gecti kızim nasl canlandı karnım şekilden şekile giriyor bazen benimde hareket etmiyo ama her dkka hareket edicek diye bi sart yok sonucta bebişlerimiz uyuyoda olabilir baktın gün boyu hiç hareket etmiyo o zaman doktoruna görün çokta strest yapma tatlımm 🤗🤗