GKBR2 Bizde 16+3 şükür bulantım falan kalmadı ama bu terlemek beni mahvediyo menopoza girmişim gibi sıcak basıyo bunalıyorum 😂 benim gibi olan var mı acaba 😂 doktor %90 kız dedi. 2 aralıkda doğum gözüküyo sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza yavrularımızı🌸