NihanMine Yavuzum1202 ben kullanıyorum ama test yaptırmadım hala ama işe yaramıyor olsa vermezler herhalde
denizcik Yavuzum1202 ben de kullandım çok düşüktü b12 değerim. İğne olunca daha hızlı yükseliyor hiç merak etme.
Sumeyraerva Igneleri kullanin duzeliyo b 12 nin baska alinabilecegi bisey de yok zaten gidalardan felan alinmiyo b 12 igneler cok ise yariyo yaptirin mutlaka
Nunumm Yavuzum1202 ben ben ben 😭 hamileliğimin ilk basından beri bi yükselemedi sonunda en sonra bi iğne dil altı yazdı yükseldi çok şükür iğne bitti dil altına devam ediyorum hala
Nunumm Yavuzum1202 unutkanlığım çok fazlaydı birşeyi bir yere koyduğum da onu saatlerce arasamda bulamıyordum şimdi hatırlayabiliyou düşününce çok şükür
Yavuzum1202 Nunumm bende unutkanlık yok varsa bile hatırlamıyorum 😂😂 ama cok halsızlık var yürümek bile istemıyorum
Yavuzum1202 Nunumm ilk dozu bugün vurdular haftaya tekrar vurulcam acaba d vitamininde iğnesi varmıdır