Gulmira merhaba ben de pkoluyum yaklasık 8 yıl hep dogum kontrol haplariyla adet gördüm bebek sahibi olmak istedigimde doktora gittim aşılama önerdi ancak ben doğal yol ile denemek istedigimi söyledim beslenmeme dikkat edip glisemik indeksi düsük gıdalarla beslendim spor yaptim 50/70 günde bir adet görüyordum eğer ilac kullanmazsam , dogum kontrol hapini biraktiktan 2 ay sonra hemen hamile kaldim sakin bir yasam sür ve bebek kaygısıyla yaşama akışına bırak umarim kısa sürede hamilr kalırsın .