Bsraa1 anladim canim.Yani kendi basina yapmamami oneririm hele ki bazen youtubede kendini hoca sanip video atan insanlar var onlarin videolarina bakip yapmamamni oneririm sakatlik yasayabilirsin.Yani imkanin varsa arastir gebe ozel derslerin verdildigi salonlara bakin.Imkan yok ise yuruyusler yapabilirsiniz