Merhaba benim ilk hamileliğimde bebeğim in organlarının dışarıda olduğu söylendi gitmediğimiz doktor kalmadı hepsi aynı şeyi söyledi aldırmam gerektiğini doğursam da yaşamayacağını söylediler. İstanbul zeynep kamilde sancı ile düşük yaptım. Ve tekrar hamileyim 5 haftalık yine aynısı olur mu diye korkuyorum ne yapmalıyım böyle birşey başına gelen var mı